‘Mijn lichaam reageert goed op osteopathie’

Osteopathie helpt Aranxta Rus bij tennis blessure. Aranxta Rus verteld hoe goed osteopathie haar helpt bij de zware belasting die het toptennisbestaan voor haar lijf betekent.In een interview in het osteopathie magazine van november 2017. Ook in Haarlem behandel ik , Maarten Heemskerk, veel tennissers die bij het tennissen veel lichamelijke klachten hebben. Schouder, enkel, rug, elleboog en pols zijn vaak en snel overbelast en dit kan zorgen voor een blessure. Maarten Heemskerk, van Osteopathie Haarlem, gebruikt kennis van de embryonale vorming om een blessure bij het tennis oorzakelijk te behandelen.Osteopathie helpt Arantxa Rus bij tennis blessures

Arantxa Rus verteld in het interview dat zij iedere 5 weken probeert af te spreken bij de osteopaat, ‘Ik maak nu gebruik van osteopathie wanneer ik in Nederland ben, met een tussenpose van 5 weken. Ik merk dat mijn lichaam er goed op reageert, dat ik me losser voel en vrijer kan bewegen’. Ze verteld specifiek over rugklachten en een elleboogblessure waarbij de osteopathiebehandeling haar heeft kunnen helpen. Ook adviseert ze osteopathie aan collega tennissers.

Maarten Heemskerk werkt in de praktijk in Haarlem met embryonaal geïntegreerde osteopathie. Dit is een efficiënte manier om de oorzaak van blessures bij het tennis te behandelen. Als u meer wilt weten hierover of als u wilt weten of behandeling zinvol zou zijn voor u kunt u bellen (023 7200 920 / 06 141 80 360) of een bericht sturen.